onsdag 19 november 2008

hot'n'cold

Idag vaknade jag relativt tidigt igen, innan 8 iallafall :) Nöjd är jag!

Kom upp, åt lite frukost och drog iväg mig för att träffa Jennie.. skönt att få ventilera lite jobbsaker och sådant .. fick även lite saker inhandlat.. sen om det var behövligt kan man ju fråga sig själv ^^

Väl hemkommen blev det lite soffa, sen lite soffa.. och mat.. och nu har jag satt igång med att lägga upp lite traderapryttlar.. synd att jag inte kan få upp allt pga laddaren i Öo.. Som mor inte verkar hitta trots att hon hittade den häromdagen.. crazy girl

Idag spelar vi:
Adam Tensta vs. Al Azif feat Dr Alban - My cool
Kate Perry - Hot'n'Cold
Juanes - La Camisa Negra
Verbaliztix - Holte Song (härlig Öo-klassiker från förr)
Bad Religion - You
The White Stripes - Blue Orchid
+ Massa Thermostatic (för att det ÄR kärlek)


Annars händer det inte mkt, förutom att jag är snuskigt mätt.. så kanske det blir när man lever med ett sötskal som älskar att laga mat :D Hur ska detta sluta?! yeee

Imorrn blir det Allum med svärmor senare lite gym&sim.. för det måste vi.. aiiihjt?!


PUSSEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?