onsdag 5 november 2008

metal skin

  • Sholahopp!

Sitter å repeatar thermostaticlåtar och pimplar kaffe..(ALLA måste btw ladda ner Thermostatic i mängder) trött som en sören är jag.. mest till och från..går från cyber till emotrött.. något är skumt ^^ Fick inte träffat Jennie idag pga förvärkar.. sådant där skumt man har som gravid I guess :D Var så himla trött när jag tog första kissepausen vid 11.30 så jag la mig igen och sov till 14.30 med bejbi liggandes brevid mig och vakade över mig .. skojj för honom :) Vi tog oss upp och åkte till gymmet för handledar och vägledarinstruktion.. sämsta ever! Vi var bara två frågetecken när vi kom därifrån, fick inte ens pröva maskinerna själva.. men eftersom jag tidigare använt alla dem så tror jag det blir super.. blir nog ändå mest dans och sådant..

Listfeber:
VEM FICK DU SENAST EN KOMPLIMANG AV? ...baby
NÄR GJORDE DU SENAST BORT DIG? ...det gör jag dagligen.. så kommer inte riktigt ihåg ^^
PINSAMT FYLLE-SMS? ...mina är nog ganska lugna ändå
VART KÖPER DU DINA KLÄDER? ...Lindex gillar jag, H&M på sistone
SHYSST FILM DU SETT NYLIGEN? ...Mamma Mia
BYXOR? ...Jeans
VILKET ÄR DITT LIVSMÅL? ...att vara och förbli lycklig
VAD HAR DU FÖR PUDER? ..inget
HAR DU ANVÄNT NÅGON HÅRPRODUKT IDAG? ..nopie
HUR MÅNGA SPEGLAR FINNS I DET RUM DU ÄR I NU? ...1
HAR DU BRÅKAT MED NÅGON IDAG? ...gnabbats lite kanske
SAKNAR DU NÅGON NU? ...ja
ISÅFALL VEM? ...en hel bunt
RÖKER DU? ..tyvärr
SNUSAR DU? ...nej
DRICKER DU ALKOHOL? ...väldigt sällan
TAR DU DROGER? nej
VAD KÖPTE DU SENAST? ...2st 100-kort
NÄR VAR DU I EN AFFÄR SENAST? ...idag
MÖTTE DU NÅGON DU KÄNDE DÅ? ...nej
TYCKER DU OM DINA GRANNAR? ...blandade känslor
ANVÄNDER DU ICQ ELLER MSN? ...msn
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? ..när jag kom tillbaka från Öo
VAD HAR DU FÖR FRAMTIDSPLANER? ...bli rökfri
DRACK DU SENAST? ...kaffe med massa mjölk
UMGÅS DU MED DINA KLASSKAMRATER EFTER SKOLAN? ...:))
HAR DU NÅGRA HÖGKLACKADE SKOR? ...en del, engångsanvända hela bunten



Time to leave..run far away
a secret kiss will make us one
but I know, I know you're not of human kind
tell me what to fight



PUSS Å KRAM.. dags för julegran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?