söndag 9 november 2008

fariduttan

Hejsan Hoppsan!

Kom precis hem från Mölnlycke där vi varit och firat svärfar hela dagen.. eftersom jag inte finner något intresse av att fira min egen "far" så har jag skaffat mig en ny mkt mkt bättre J-O..Svärmor lagade så god mat och vi åt tills vi inte fick plats med mer.. mysigt.

Har även ringt och sjukskrivit mig och Thomsen nu.. fram till tors.. lika bra att ta ngra dagar så man har säkerheten på sin sida.. mina ögon känns ömma och såret gör fortfarande ont.. är lite varm med yrsel fortfarande .. hade åtminstone inte varit pepp på att gå på imorrn.. nej nej! Får bli bussen mot Oslo istället

Ska försöka vila så mkt som möjligt dessa dagar.. pejla upp en bilskola för intensivkurs och kanske få thomsens data fixad.. that's it..

Ne nu ska jag hugga in på mitt hemmagjorda citronbubbelvatten.. yumyum


Kramkalas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?