torsdag 6 november 2008

Unreal Dimensions

  • Hej Hopp!

Idag skriver vi snabbt..för jag är så trött att jag dör samt att jag måste hämta sista maskinerna och så..

Idag träffade jag upp Rollet på stan.. fixade lite presenter till Si (hans nya tjej) och sedan lite annat plock.. vidare tog vi en fika sen hemåt honom.. hämtade upp mina sista prylar.. hälsa på Si sen snabbt därifrån med taxi..skönt ändå att man kan träffas sådär efteråt :)

Har tvättat sedan kl16.. supertrött är jag..snart blir jag orolig över mitt problem.. men inte ännu; är säkert en eftereffekt av nattarbete och minskat solljus utomhus..

Dagens smink: Mascara
Dagens händelser: Träffa Rollet
Dagens saknad: Sömn..igen
Tråkigaste: att jag inte kan spela Thermostatic på ngra feta högtalare inkl. woofer :/
Dagens finaste: tvätten som blir ren
Dagens köp: hårfärg ..purple XXL..nu jedrar
Dagens godis: dammsugare och twix
Dagens humör: hmm.. upp å ner
Dagens sjukaste: baby som har torrhetsproblem i näsan
Dagens komplimang: "hemlig" :p
Dagens kärlek: till Thomas som alltid håller mig vaken med bryggkaffe ;D

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Tack för den varma kramen! Hoppas du får sova lite snart då.. =) Kram tillbaks!

    SvaraRadera

Vad tycker du?