tisdag 11 november 2008

tr@de

Thermostatic i spelaren .. check!
Datorn igång.. check!
Kameran fulladdad.. check!
Massa "skräp" som du jag inte behöver längre.. check!

Annsi håller på att starta en traderaomgång till.. känns som det är ett himla arbete hela grejjen, och är det ens värt det egentligen? Ja verkligen, nästa månad är det julafton och även om det inte ska inhandlas lika mycket julklappar som förr i världen är det ändå utgifter + att lönen kommer tidigare vilket gör Januari månad till en riktig trälmånad ekonomiskt.. för många! Därför ska jag nu sälja av lite saker; mestandels kläder som jag inte använder eller ens har använt, impulsköp. Hursomhelst ska jag se till att få allt Fotat och ev. redigerat i datorn ikväll, mer tänker jag inte lägga ned min energi på.. Upplägget samt ivägskicket och mailandet till alla som vinner är det som tar den egentliga tiden..och det får bli nästa vecka när jag kommer hem från båten.

Hur mår vi annars då? Jovars, har ju varit bättre.. och sämre! Men ögonen är nästan återställda, kvar är bara något blåmärks-svulligt på det vänstra och sår och svullnad på det högra..dock fick jag en förkylning som jag battlar med fortfarande..vaknar upp mitt i natten med huvudvärk och feber.. men men. Thomsens ögon har gått från blodigt röda till ljusljusrosa .. sweet :D Längtar tills man kan plocka ögonbrynen och lägga på lite mascara igen.. 1vecka utan smink har fått mig att känna mig smått manlig.

Idag har det inte gjorts mycket, har varit in till stan en snabbis för att få T's dator inlämnad.. efter många om och men.. så hoppas dem får iordning på den nu :) Det roligaste hade ju (som man alltid önskar) att få en ny.. men det kan man ju drömma om!

Måste även säga att vi i förrgår fick en väldigt uppskattad present av svärföräldrarna.. plingplong så stod utanför dörren ett strykjärn inkl. strykbräda.. ingenting man direkt skaffar till sig själv bara sådär :) tacktack! --<--@

DAGENS KLÄDSEL: ...Mestandels pyjamas, men även jeans & kofta
DAGENS SMINK: ...Ingenting pga omständigheterna
DAGENS FRISYR: ...El naturel
DAGENS HÄNDELSE: ...Att vi kom upp på stan och fick datorn inlämnad
DAGENS LÅT: ...Thermostatic - Somewhere Somehow
DAGENS VILL HA: ...Ett fast och tryggt jobb
DAGENS SJUKA: ...Baby & jag
DAGENS PLANER: ...Fota klart resten av traderastuffsen, plocka lite
DAGENS SAKNAD: ...Snö; ett friskare jag
DAGENS SKADA: ...Min bortkliade sårskorpa kanske (?) *S*
DAGENS DUMMASTE: ...Knäppkillen på Siba "annars hade du varit körd"
DAGENS ÅTERSEENDE: ...Staden, efter någon dag hemma ^^
DAGENS TRÅKIGASTE: ...Massa regn
DAGENS FINASTE: ...Att ligga och se på när någon sover
DAGENS KRAM: ...Älskling
DAGENS PUSS: ...Se överstående
DAGENS FAVORIT: ...Att ligga länge i sängen utan att gå upp på en gång
DAGENS KÖP: ...Tossor till Jennies bebbe, Amelia m.m.
DAGENS GODIS: ...Lösvikt.. usch och fy..men cravings
DAGENS HUMÖR: ...Sjuk men Gla'
DAGENS AVSLUTANDE: ...Hålla om min varma gosiga prins i sängen.. :D

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt fotograferande och hoppas på att jag blir färdig ikväll åtminstone..Kanske ska ta en sväng genom nuvarande klädsamling också se om man kan bli av med något där medans jag ändå är igång.. skönt att slänga..oj menade sälja..tjitjing! Phuw, måste bannemejj öppna fönstret, för det är HOT IN HERE! =)


Nej det är ingen bild på 2 halloweenmonster..
Just me & baby ^^





KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?