måndag 17 november 2008

soap me darling

Usch och fy ..

Hemma från båten.. sicken jädra såpa allt har blivit på sistone *suck*
Hemsk hytt har jag och Thomsen haft dessa dagar.. gumpig och stumpig., Vaknade häromnatten med så panikont i magen, helt nytt ställe, helt annorlunda smärta.. trodde det seriöst var blindtarmen elr hjärtinfarkt, yes you name it.. låg och gnydde lite och funderade över hur jag skulle överleva timmarna fram till Danmark för att sedan akutopereras om jag inte redan var död.. kl var ju bara lite efter 3 på natten och framme var vi först vid 7.30.. Efter en halvtimme la sig smärtan och jag behövde inte ringa fartygsvärdarna.. hoppas den aldrig mer kommer tillbaka!

Nog med båtliv och intriger, när jag kom hem hade Emie tänkt steget längre och varit riktigt fyndig.. hittat en gammal B&W-påse och pyntat ihop ett sådant fint kort + en check på nuvarande coop då såklart..mäkta sweet av henne :) sådant gör mig väldigt glad!! <3 + att det finns inget roligare än att få "snailmail" dessa dagar.. loves it

Nu har även baby gått och fått någon magsjuka.. attans! Idag var inte en bra dag för stackars pojken men jag hoppas verkligen han blir frisk så vi kan må bra tillsammans en hemmavecka ihop.. skulle vara skönt för oss båda..även jag har fortfarande känningar i halsen, bara det inte blir något flussigt..

Btw så har jag kommit på vad Thomsens julklapp blir..tror jag :) måste bara undersöka mina val, och vart man får tag på det.. nöjer mig inte med vad som helst..det bästa ska det vara

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?