söndag 18 januari 2009

blä

ut på båten igen imorrn
i mitt nuvarande tillstånd känns det inte så lockande

är kallsvettig och yr.. känns som det brukar göra innan jag svimmar, blir en kortis innan det sker. Sitter och tjötar med R på msn.. han har varit i (ah ngnstans där man åker skidor i alperna) och det är väl okej med honom, han saknar sin flickvän och kan inte vänta tills hon kommer hem från Kina den 3:e feb för att krama henne.. oooh det behövde jag bara veta.. Mig hade man inga större behov att krama efter 8månader på andra sidan jorden..vad är förändrat?
Bra att folk lär sig en läxa och växer ett snäpp ibland..

Känns som jag har svårt att släppa taget ibland.. men vi hade något speciellt och något liknande kommer jag aldrig uppleva med någon annan.. MEN idag har jag något ännu mer unikt.. och det kallas en framtid och DET var något jag aldrig kunde få förut, jag begravde det i sanden och slutade drömma.. nog om detta

Ha en bra vecka!
back on track 26:e jan


PUSS å Kram Annsi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?