onsdag 28 januari 2009

kors & tvärs

...Idag är jag trött i varenda kroppsdel som jag äger

Började med att gå upp lite för tidigt för min smak typ 7, egentligen skulle jag gått upp mycket tidigare eftersom jag skulle till mödravårdcentralen för att ta cellprov.. nu är det iaf gjort! Efter detta åkte vi direkt till gymmet.. simmade sedan luncha på subway.. lite snabbt på stan, sen hem för lämning av gymväskorna.. slappade ett tag och sedan in till stan igen, lättare fika och lite butikstitt, vidare till Ikea Bäckebol.. var meningen att vi skulle hinna med typ Mediamarkt & Bauhaus också.. men det orkade vi inte med.. nu är jag dötrött.. finns en del saker jag kan göra.. men tror det blir lite plock och hårfärgning för det behöver jag just nu.

Försöker hitta bra körkortssaker.. blir nog körkortsboken 16 + bonniers trafikskola 09.. kosta vad det kosta vill men nu är det dags.. på något sätt måste vi ta tag i detta.. 2 människor över 23 utan körkort.. det går ju inte :D

Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHHA!!!! Ja det kommer jag helt klart ihåg!!! Har tänkt på de ibland, de va lite kul! Tur att nån av oss vågade prata iaf... =D nu kommer de nog snart...... lite nervös men ditt inlägg gjorde att jag slappnade av lite! fick mig att asgarva iaf.... Och, ja släpp det där direkt med att det är läskigt att folk tar på dig, du kommer må så mycket bättre i längden! LOVAR! Kramar! // PEA

    SvaraRadera
  2. ja det blir saga, men i mässen igen.. blandade känslor men där var inge i hotell =/ ses på måndag puss

    SvaraRadera

Vad tycker du?