fredag 16 januari 2009

ond

Natten idag slutade likadant som förra.. kommer detta vara återkommande?

Hursomhelst, idag är jag ond.. känner mig hur elak som helst.. tror inte jag har dragit mkt alls på smilbanden idag.. Inte ens små söta barn får mig att le längre.. bara att bli irriterad när dem sinkar mig på Netto.
Drog och gymmade ensam idag för att thomsen skulle få lite egentid.. körde på i 150 och fifarao vad jag svettades.. fortsatte med motionssimning.. [förstår inte varför alla måste simma i par och ta upp hela banan, vi simmar ändå på rad när vi är två..så jädra irriterande när dem tar upp omkörningsfilen...bah!]
Om jag hinner ska jag se om jag kan komma iväg till gymmet imorrn innan tvättiden..

Inte nog med att jag är ond & elak.. jag känner mig så himla ensam :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?