lördag 31 januari 2009

kcal

Imorse var det lika svårt som vanligt att öppna ögonen.. blä

Drog till gymmet och jag hade gått upp som vanligt..vad är problemet? Gymmar jag på fel sätt elr vad? Äter inte mer onyttigt än förr och nu borde jag ha gått upp de dära "börjagymmakg" som jag alltid går upp..brukar vara en 4st! Jag tappar lätt motivationen om jag inte ser resultat för det ger mig ett bra självförtroende och då får jag ett bra flow.

Efter gymmet handlade vi lite grönsaker och dyl på Netto som vi skulle slänga ihop till tacos.. Nathaniel svängde över och vi kollade pirates of the carribean 3 ännu en gång bara för att N inte sett den.. sen attackerade jag godisskålen och nu känner jag mig inte nyttig.

Sitter å tjötar med Karina & Kaktus på msn.. :) härligt.. börjar dock bli lite trött nu så det är dags att säga hejdå till mina pullor och ta fram kartan som leder till sängen..

Imorrn är det tvätt och kanske lite bio & restaurang.

Puss & kram

1 kommentar:

  1. Vi planerar ingenting nu eftersom det är dåliga tider. Men min dröm är att vi en dag ska flytta till svärmors hus så vi kan bygga stall och hage och köpa häst. :) Drömmar kostar ju ingenting :) Kommer förmodligen och hälsar på i Sverige i maj btw.. miss you too! kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?