lördag 31 januari 2009

rub me

Fick tag i sista tvättiden för dagen också så jag behövde inte skynda mig med att få allt torkat.. det är skönt, så nu ligger det kvar lite i torkskåpet.. kanske borde köra sängkläderna också nu när jag fick tid till det.. skönt att verkligen ha Allt! gjort.

När jag vaknade imorse var halsen pajkon.. kändes som sandpapper och att svälja var jobbigt! Bara jag inte håller på att bli sjuk, inte nu när en arbetsvecka stundar och så! Ska nog lägga på ett till lager färg i håret faktiskt så att jag får det gjort sen ska jag dra iväg med baby och lyxa till det lite..

Sitter och pejlar lite bostäder.. även till mamma :) Hittade ett så mysigt hus/torp i falurött timmer ute i Löksätter någonstans mellan Glanshammar-Örebro..synd att det inte är dit jag är påväg och att jag har körkort för isådanafall skulle jag slagit till.. hade blivit en månadskostnad på 2000+ om man vill amortera av lån och el å sådana dära andra grejjor som kommer till..men säg max5000.. schysst pris för den lyan iaf :) Hur mysig som helst!

Nej nu ska jag nog slänga in den dära maskinen jag snackade om och färga håret..tschüss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?