torsdag 29 januari 2009

semla

Idag blev en seg start innan jag och T verkligen gjorde något vettigt.. lika jobbigt att gå upp som vanligt, käka frukost och sen allmänt segdeg innan vi kom till gymmet vs staden.. jag stod för det sistnämnda :) vilodag för mig idag! Shoppade loss lite och gjorde faktiskt en hel del fynd.. På H&Ms mama-avd hittade jag en skön klockformad kjol i tweed-typ som går lite nedanför knäna & en vit kortärmad blus med knytning i ryggen.. Jag är inte gravid! Dessa kläder funkar för mig ändå (: mammakläder ..elr iaf topparna har den magiska empire-looken oftast vilket jag älskar :) Sen om jag nu skulle bli gravid någon gång så har jag redan kläderna .. tadaa!

Mötte upp T senare för lite intag av Paprikas goda mixa-egen sallad.. yumyum som vanligt! Vidare hemåt och städa lite, svärisarna skulle ju komma över med semlor :) Prata lite och glutta på tv.. Kollade lite bostadsrätter och gud vad mycket fint det finns.. tycker T's lägenhet är jättefin men den kommer vi så småningom växa ut.. Alla renoverar och stajlar ju också idag, varenda lägenhet har rostfria vitvaror och hällspis, moderna svarta kakel & klinkers och speciella planlösningar.. så snyggt! *drömmer lite*

Nej det känns verkligen att jag suttit för länge idag, börjar få ont i nacken :/

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?