söndag 4 januari 2009

dags igen

Jahapp .. Sitter här och fryser
(vilket nämnvärt inte är ovanligt nuförtiden)

Idag har jag träffat Vicky, tagit en fika på stan och sedan vandrat till hennes föräldrars nya lägenhet här i Göteborg...och med ny då menar jag NY..totalt superrenoverad och jätteny! För att inte tala om utsikten över hela Göteborgs hamninlopp.. om det är någon som är avundsjuk så är det jag, tänk att bo så, med den utsikten och de ytorna.. *drömmer ett tag* Hursomhelst var det jättemysigt att träffa mitt lilla hallontroll igen

Väl hemkommen så är det samma ritual som vanligt, tända ljusen! Nästa vecka ska jag till claes ohlsson och köpa ett el-element.. för såhär kan vi inte ha det längre.. jag dör! Lite nuggets & ris framför rattatouile.. elr hur det stavas! Mys, Thomas försöker i nuläget knäcka det medföljande kockspelet.. undrar hur det går?!

Imorrn är det då dags för havet igen.. var så längesedan sist så jag kommer nästan inte ihåg ritualerna.. jo packa.. men vad? Ihs.. sen är det säkerthetsövning.. gött i -300grader..brr! Tur att det inte är livbåtsövning än på någon månad.

Do you have the time
To listen to me whine
About nothing and everything
All at once
I am one of those
Melodramatic fools
Neurotic to the bone
No doubt about it


Ha en bra vecka!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Kan ni inte snacka med hyresvärden angående elementen?

    SvaraRadera

Vad tycker du?