tisdag 27 januari 2009

pain

Home sweet home!!



..och nu menar jag det verkligen! Denna jobbvecka har varit riktigt psykiskt påfrestande av olika anledningar .. svett, tårar och några mindre psykiska down's.. Orkar inte gå in på det mer eftersom det skulle ta flera timmar att skriva anledningarna till detta..Försöker fokusera på nuet istället och idag är jag glad och lycklig :)


..Biverkningarna av medicinen försvann i stort sett helt runt onsdagen på båten.. kan det vara att jag sover för mkt hemma och lägger mig fel tider så det blir konstigt med medicineringen (?) Who knows.. inte jag.. har fortfarande mått bra i hemmatillståndet och det känns väldigt trevligt :) Igår var det ju avgångsdag så det blev äta på stan med några kollegor och sedan hem för att tvätta och handla så inte kylskåpet ekar tomt.. Idag har det gymmats, och det rejält.. fick svett i ögat så det sved.. och jag brukar inte få pärlor som rinner så jag var riktigt nöjd :D Efter gymmet tog vi lite sallad på stan och fixade upp några väldigt viktiga ärenden :)))) Drog runt lite och hälsade på Nathan.. vi planerade in lite tacomys och filmtittning på fredag.

Väl hemma har jag konstant haft saker att kolla upp på nätet, läst genom mina tidningar jag köpt, kolla dokumentärer och annat blaffs på tv:n .. Till middag blev det stekt torsk och potatis.. yum! Har nästan i 1,5 timmar suttit på CDON och hittat grejjor jag vill ha.. att det ska vara så svårt att hålla sig borta..men bara att klicka ju.. än så länge är inget beställt men jag har mina tankar på vad jag vill ha.

Det enda som känns negativt just idag är smärtan i min axel/skuldra som jag vaknade med i måndags.. Är liksom som en öm punkt där.. går inte att knåda upp den men stel som attan känns den.. Kanske en biverkning av all psykisk stress jag lever med..f*n annsi du får skärpa dig!

Imorrn blir det gynekologen.. usch hatar att visa punanin inför främlingar i dagsljus *gråter en tår* Men men..dock ska jag upp i gryningen vid 6-snåret så kanske lika bra att ta bort all skit ur sängen så jag får plats..

PUSS

1 kommentar:

  1. Hej gamle vän! Fråga 1: vad är det för medicin du äter? (Nyfikna jag!) Och ja.. personligen så tror jag det kan rubba kroppen en hel del om man sover fel och ojämt. Om du hajar... Testa att skärpa till dig lite ett tag och se om det blir bättre. Med din axel/skuldra så kan det säkerligen vara stress som gjort att du låst dig där, jag har samma problem ibland. Ett besök till naprapaten gör verkligen Susen!!!! Iaf på mig. Ochde knäckte inte ens min rygg utan BARA tryckte på mina ömma punkter så vips var det ömma borta!!! PROVA! =D Kramar från Pea

    SvaraRadera

Vad tycker du?