söndag 11 januari 2009

glad

Veckan har kännts lite småtråkig och deppig... Men nu på eftermiddagen har det tunga molnet släppt och jag känner mig jättelycklig... har fokuserat på mig idag :) Nu låter jag som om det är något ovanligt och att det borde finnas en anledning..men nej det gör det inte, man borde kunna vara glad bara för att eller? Dock har veckan bestått av mkt svettningar, dålig sömn, extrema hopp å vågor...men man är väl sjöman aiihjt!?

Hursomhelst, det är söndag, sitter i datarummet på båten och det går sjuuukt segt, inte för att det är något ovanligt men ^^ Inatt har jag varit rökfri 1vecka, fan va duktig jag är! Dock äter jag mer mat och är lite småsugen på saker.. men det kanske jag var innan också (: bara att träna extra hårt..

Hemgång imorrn!
Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?