onsdag 14 januari 2009

powerpingla

Hejsan Hoppsan!

Idag har jag å thomsen rännt på stan.. Handlat lite på Saluhallen samt apoteket, påväg in i Nordstan fyndar jag enormt på Lindex; Detta fick jag för totalt 203kr:
  • 1st bh
  • 2 st leggings
  • 1 par jeans
  • 1 vit topp
  • 2 string
Snacka om rea..! Jeansen kostade mig 25:-!! Ett par stretchiga eko-jeans :) asnice, superhög midja vilket ger ett skönt och behagligt stöd..dock kommer jag nog inte ha ngn blus/topp instoppad under då jag inte tycker det passar mig.. kan ha dem som vanliga :) Man ska alltid hålla ut och vänta tills den riktiga rean börjar.

Väl hemma så mös vi en snabbis framför arkiv-X med sallad ifrån Paprika, en snabbfixning och sen mot Bec's tillhåll.. tacos & mys.. ingen alkohol pga medecineringen men det gick bra ändå, var inte bara jag som var nykter där ändå.. ingen direkt supa-fest så ^^ Tidigt hemma också..gött!

En lista snodd från Looka för ovanligheternas skull:
1. Hur många nycklar har du? skåp,hem,cykel,träningslås,minilås..ok 5st
2. Vilket kort använder du mest? ...visa electron
3. Senaste affären du var in på? ...Lindex
4. Senaste köpta grej (inte kläder)? ...2liters cocacola från pizzerian runt hörnet
5. Antal utvikningsuppslag du gjort? ...0 st tack och lov.. för er skull ;)
6. Ha oralsex med Bert Karlsson en gång eller ha en för evigt hårig tunga? ...oralsex
7. Max eller McDonalds? ...max
8. När åt du senast ute på restaurang (inte snabbmat)? Det var faktiskt ett tag sedan nu
9. När var du sist på bio? Vad såg du? ...förra lediga veckan, Yes Man
10. Buss eller bil? kollektivtrafik rockar :D
11. Är Gud en kvinna eller man? Ett DET
12. Kräks eller diarré? ...diarré
13. Mac eller PC? ...PC
14. Forntid eller framtid? ....framtiden
15. Vad är det dyraste du fått? Min älsklings hjärta är ganska ovärderligt faktiskt
16. Det dyraste du gett bort? Många småsaker till mamma/bröderna
17. Pinsammaste händelsen? En del men de är för långa för att ta upp här
18. Bästa upplevelsen? Att klara något man inte trodde att man kunde klara
19. Det du är mest stolt över? Min mamma, fifan vilken powerpingla egentligen
20. Lägenhet eller hus? ..Lägenhet, med huslig känsla då
21. Landet eller storstaden? Både och
22. Telefonsex eller cybersex? Om jag måste välja; Cyber
23. Din största rädsla? Att förlora någon av mina nära.. oh no!
24. Du vill inte åka till? Något oroligt krigs-land
25. Ditt bästa partytrix? Mingel, som jag inte alltid är så bra på ne
26. Är du hypokondriker? Ja på sistone så har jag varit ganska det ^^
27. Värsta händelsen under alkoholpåverkan? Hihi, det kommer jag inte ihåg
28. Bajsa genom munnen eller kissa med näsan (med smak- och luktsinnet i behåll)? kiss
29. Gå genom öknen barfota eller korsa nordpolen naken? Hypotermi får det bli, går fort!
30. Hur många kameler är du värd? Åtminstone en tack!




Min mamma, en riktig powerpingla & superhjälte för mig
Hoppas jag kan bli en lika bra mor som du <3




PUSS & KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?