torsdag 12 februari 2009

3D

Nyss hemkommen från ännu en bio.. Bolt! Denna skiljde sig dock från resterande eftersom den var i 3D..något nytt biograferna har börjat med nuförtiden.. Man får helt enkelt ett par 3D-glasögon och filmen blir mycket mer levande.. :) Jättespännande och helt klart värt de extra pengarna.. Filmen i sig var också bra.. tjockishamstern var lätt min favorit (: hehe


Besöket hos Dr Johan igår (tis) gick bra.. elr ja, jag vet inte riktigt. Han kände på mina knölar men kunde inte göra mycket mer än så.. Han sa att det kommer in många med knölar och ofta är de godartade MEN de finns ju dem som inte är det. Bra att han inte bara hyschade bort det och skickade hem mig som många doktorer gör. Skulle hursomhelst komma tillbaka 9:e mars för en återkoll och hade dem inte krympt skulle jag ta mig till Sahlgrenska för att göra stickprov.. creepy! Dock har jag haft dessa ett bra tag och de har varken krympt elr ökat i storlek.. men aja, bara för att få nojjan ur världen! Ska försöka att inte tänka på dem alltför mycket.
Efter besöket hos Dr Johan drog vi till gymmet, tog inte i alltför mycket eftersom jag fortfarande Var snuvig Likaså idag eftersom jag fick besöka gymmet inne i centralaste stan där jag inte hör hemma.. kändes väldigt främmande och det blev en liten halvartad gymstund.. men bättre än inget. Efter det blev det träffa min käraste Vicky..kort och konsist, men alltid lika uppskattat.

Tjötade även på Msn med Looka.. känns så skönt att det finns en endaste människa i världen som verkligen tänker som jag och känner detsamma.. guuud! Har känt mig som cruella de ville (elr hur det nu stavas) på sista tiden.. men antar att det inte är mer än mänskligt. Hursomhelst så saknar jag min gamla buddy mer än mest.. så jädra tråkigt att det är så himla långt avstånd mellan oss.. Ska kolla upp lite flyg å olika saker..någon gång måste vi ju ses.. mer än ett år nu =//

Nej slut för idag, imorgon väntar vidare spännande äventyr.. åka till Linnekontoret och byta ett par städbyxor som jag gnuggat hål på i skrevet.. nice ^^ Sen gymma.. sen städa, sen kanske det blir träffa svärisarna..

fullt ös medvetslös!
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?