onsdag 25 februari 2009

money IS funny

Ja så idag kom då den efterlängtade lönen och jag måste säga att när man väl har pengar så är det ganska kul med pengar ändå :) Dock måste jag hålla hårt i mina förvärvade slantar! Denna lönen kom chockande med 2000 mer än vanligt och jag blev glatt överraskad..tacktack! Kan det vara insideshyttillägget, att veckorna blivit så placerade eller att det helt enkelt bara är så (:

Hursomhelst här har jag inte tid att sitta, ska dra iväg till gymmet sen ikväll 17-21 ska jag utbilda mig i en kurs som heter "kreativ på beställning" Ska bli intressant och se om något mer kan bankas in i mitt redan så fulla huvud.

Egentligen skulle det vara bra om vi hann med en sväng vid Ica Maxi .. kylskåpet ekar ganska tomt.

Hörs Senare!
KramKram

2 kommentarer:

  1. ja shit vad den som gjort så på min lilla golf hade legat risigt till :p

    fräscht du verkar ha det när du städar på båten :S skulle aldrig klara av massa bajs och spyor och äckelpäckel :p

    SvaraRadera
  2. sant... kan vara så illa haha (med inplastade killar).

    vad är "kreativ på beställning" för kurs?=)

    SvaraRadera

Vad tycker du?