fredag 13 februari 2009

mör 2

Här är jag igen ..

Har kört så det ryker . bara 2 maskiner kvar..tänkte köra köksmattan och sovrumsmattan.. =)

Har även sorterat hallgarderoben från div. saker! Mest hittade vi Thomsens gamla läderhandskar, dikter, glasögon, hattar, svettband, viktiga papper.. yes you name it! Nu står där mest skor, jackor, väskor & mössor..Alltså det som ska vara i en garderob i hallen! Gött! Fick även slängt lite + håller på med några pappåsar till UFF/Myrorna etc.

På tal om att slänga så gör jag en stor..och då menar jag STOR-rensning i mina garderober. Har samlat på mig massa kläder, mycket oanvänt eller inte använt mycket alls.. Så nu ska det slängas och det som går ska säljas.. Sorterar även bort plagg som jag gillar och älskar, men det är dags att rensa nu..det som inte används eller kommer att användas inom detta år får gå..Pengarna ska sparas till en hjärteresa längre fram..

Måste bara säga att denna dagen har känts väldigt positivt laddad..likaså igår! Kan det vara solen som värmer mig ända in i mitt djupfrysta hjärta? ^^ lovely

I hörlurarna ekar det:
Alice in Videoland - Radiosong
Kate Perry - Hot'n'Cold
Lady Gaga - Pokerface
Lady Gaga ft. Colby O Donis - Just Dance
LX System - Crying Soul


PUSS OCH KRAM SKUMBANAN --<--@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?