torsdag 26 februari 2009

här å där

Shit de senaste dagarna har varit så fullproppade.. kan knappt fatta att Torsdagen redan är slut :/

Idag kom vi faktiskt upp vid 8 *stora applåder* Drar vidare till gymmet efter frukost. Hem och slänga i sig lite flingor, softa lite. Vidare till Kållered Köpstad; Äta lunch, kolla div. affärer och avslutar med rusta 1,300kr fattigare..tjitjiiiing! Schampoo, skohyllor, body lotions, toapapper, massa annat jox och sist men inte minst; En resesäng :) Superbra! Svårare var det att släpa hem allt, tur att jag hade min superman med mig som bar 2/3 av det hela ô.0
Väl hemma sätter jag ihop skohyllorna och donar lite medan karln gör middag.. go som vanligt :) Dega lite och vidare till Ica Maxi för inhandling till vårat ekande kylskåp.. nu sitter jag här kl.21.51 och tänkte baka semlor eftersom jag inte fick några i förrgår.

Jag har verkligen inte haft tid med saker som jag borde
typ tantfika med Vicky och inte ens har jag sett Jennies bäbis (skäms)

Imorrn kommer Mor & Bror, har sett fram emot det och det kommer att bli väldigt trevligt :D
KramKram


(Btw ett litet instick om att när det kommer till att dricka cola bara för drickandets skull så är Vanilla Coce väldigt gott, speciellt om man tröttnat på det tråkiga originalet till mat å div. föredras ordinarie)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?