måndag 9 februari 2009

positivt = negativt

Ja idag är inte John Blund nådig mot en stackars Annsi! Jag är hur trött som helst och väntar som ett barn på julafton att få hoppa i sängen.. får dock vänta ett tag till så baby också blir trött för jag vägrar att lägga mig ensam.. kan inte somna då!

Veckan på båten har flytit på .. nästa pass blir värre med sportlov och hela faderuttan! Lär vila upp mig ordentligt om jag ska orka den pärsen.. kommer ihåg hur det såg ut förra året..jisses amalia!

Väl hemma så har jag fått brev ang. cellprovet jag tog den 28jan.. och det var negativt.. alltså positivt eftersom jag inte hade något..phuw! Dåa kan man andas ut på den fronten då! Imorrn ska jag hälsa på Dr. Johan igen (han som fixade mina zyban-piller) för att kolla upp mina knölar i halsen.. antar att det är något med körtlarna etc. men jag i nuläget tar jag det säkra före det osäkra..funderar på att göra en mammografi också.. då har jag kollat upp mina största orosmoln.

Har även hunnit tvätta 3 maskiner och varit iväg till Ica Maxi och handlat basbehovet inför veckan.. gött! Nu ska jag surfa runt lite, bla på någon sida Mariana tipsade om.. lär väl bli sittandes där någon timme..

Längtar till gymmet imorrn.. denna vecka har inte gått under nyttighetens tecken direkt ^^ hehe! Dags att ta i med hårdhanskarna..för jag blir så trött av att sitta still och äta onyttigt!

5 veckor rökfri idag också.. :) stolt som en räv är jag! Och nu har min looka börjat också.. håller hårt tummarna för dig darling.. nästa gång vi ses ska vi båda vara rökfria!

Puss & Kram

3 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är som varit rökfri hela fem veckor!! :) Grattis!

    Hihi, ja den sidan är lite smått beroendeframkallande ;)

    Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Hejja Annzi Hejja Annzi!!!!!! Stolt jag blir över dig! Fimpat! HÄRLIGT!!!!!! Du verkar ha ett bra liv där nere i GBG... ? =) Vad roligt för dig! Även fast vi alla så klart har våra krämpor och så men ändå... Kramar Pea!

    SvaraRadera
  3. Vi är så duktiga! :) kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?