måndag 16 februari 2009

Det dära jättemuntra humöret tog sig en sväng nedåt.. attans..men ännu är jag inte på botten!

Hursomhelst..igår var det då alla hjärtans dag.. who gives a shit egentligen!
Jag å Thomas ser det nog mer som en dag då vi har en OK anledning att faktiskt äta ute ^^
  • Började dagen med en promenad i Slottskogen
  • Fortsatte med ett besök på Naturhistoriska (lite bildad måste man bli)
  • Vidare till Subway
  • Vidare till Creperiet för efterrätt
  • Hem och pausa någon timme och styla om
  • Vidare mot Jensens.. men där fick vi inte komma in *humf*
  • Beställde hem kinamat och köpte cola.. mysigt hemma istället

Idag så började dagen lite nedåt .. vidare upp mot stan för att köpa en sladd till T...råkade visst bli en glass också! Värmde resterna av K-maten från igår och slöade och donade ett tag.. lagade middag och nu sitter jag här och knappar med Vanilla-Roiboos-te :) gottigott.

Imorrn är det båtdags.. Istället för att gå på i Gbg ska personalstyrkan åka buss till Oslo och byta skift där.. lagom skoj! Saga kommer nämligen gå på högsäsongsschema då alla jedra ungar i ngt av Norge/Danmark ska ha sportlov.. det innebär: KAOS.. lagom med stök och bara 4bädds-hytter *suck* Aja, bara att ställa in sig på det värsta så kan det inte bli värre :| Tycker synd om min Thomsen som gått och blivit sjuker.. säkerligen jag som smittade honom eftersom jag började förra passet..


Ha en trevlig vecka allihopa!
..och tänk på mig när helgen börjar närma sig, för då är kulmen nådd :S
KRAMKRAM

4 kommentarer:

  1. Ha en underbar båtvecka, pullan! <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bra vecka på båten sötkorv! Kramar

    SvaraRadera
  3. det ska jag göra, om jag kommer ihåg. minnet är det lite sisodär med hehe. men annars kan du påminna mig? :D
    hoppas att du får det skoj på båten :)

    kram milla

    SvaraRadera
  4. tack så mycket! ja ville ha med dom allra viktigaste i mitt liv så folk vet vilka jag pratar om haha :p

    SvaraRadera

Vad tycker du?