fredag 13 februari 2009

mör

Oh yes I am!

4 dagen i rad med gym och så börjar verkligen ta ut sin rätt .. vilodagen imorrn kan inte komma mer lägligt.. idag kördes det verkligen i 1000 på crosstrainern..världens bästa redskap! (:

Idag var det riktigt härligt att vakna.. då jag glömde ta min medecin när jag skulle tagit den igår så blev det precis vid sänggående och jag antar att det var det som gjorde att jag sov lite oroligt.. Avslutade natten med lite naughty drömmar och vaknade med solen i ansiktet.

Har precis klämt i mig 2 stora apelsiner till mellanmål sen blir det raggmunk till middag. yumyum!

Tror jag har glömt min mp3 på båten. .hoppas det för annars är den borta :

J ringde och sms:ade eftersom hon vill att jag & Thomsen ska komma och kolla på hennes bebis.. jag kan ju bara sön och då kan inte hon.. aja, that's a shame! Nästa vecka vet jag inte om det funkar heller.. tada. tråkigt! mhm

Imorrn är det alla <3 dag.. trevligt! Ska tänka på alla som betyder något för mig .. lite extra på min familj som jag ser alltför sällan och mycket på min bror som ligger i lumpen; saknar honom något så extremt och hoppas han mår bra där han är. Jag ska även tänka extra mycket på mina kära vänner hemma i Örebro med omnejd, i Finland och övriga delar av sverige.. saknar er så!

Nu är det dags att sortera tvätt.. om 1/2h är det dags att köra igång.. :)
PUSS & KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?