måndag 2 februari 2009

krasslisch uppdatering

Ja shit va tiden går fort..speciellt hemmaveckorna!
Imorrn är det då dags igen, vare sig man vill det eller inte.. jag har fortfarande lite ont i halsen och hoppas inte att arbetsveckan blir alltför tung.. med min närmsta krigskämpe E borta ifrån fören fram tills onsdag kväll får vi väl se hur det går.

Nåväg.."fyndade" idag på Kvibergs marknad..egentligen skulle jag vilja kalla det "skräpsamling" eftersom jag kom hem med 2 tunikor och 2 spetsiga bh:ar.. allt för 110kr..duktigt annsi! Hursomhelst kommer dem nog alla bli liggandes och ev. vidaresålda på tradera eller något.

Kvällen spenderades med lite middag och mys framför tv:n..Läste även igenom mina nyförskaffade tidningar..vi föräldrar -gravid & Amelia..alltid lika kul läsning!

Nej time for bed.
Ses om en vecka!



Kramar Annsi

3 kommentarer:

  1. Nu när jag äter en tablett dagligen så tar jag den klockan åtta. Sedan när det blir dags att ta två tabletter kommer jag att ta en kl.8 och den sista kl.16. =)

    SvaraRadera
  2. Nu när jag äter en tablett dagligen så tar jag den klockan åtta. Sedan när det blir dags att ta två tabletter kommer jag att ta en kl.8 och den sista kl.16. =)

    SvaraRadera
  3. då ska jag skriva in det i listan. jag vill helst inte att det blir den 10e för det är långfredagen. ingen bra dag att föda barn på haha.
    försöker ni bli gravida? :) (varför man nu säger ni när det är du som blir gravid men well well...)

    SvaraRadera

Vad tycker du?