fredag 11 juni 2010

Allt dör!

Okej som ni ser, ny design!
Enklast möjliga för mig som inte kan det dära med bloggdesign för 5 öre om ingen gjort en mall åt mig :) Saknar dock en cool header men skulle behöva lära mig använda något designprogram då jag gärna vill ha den på genomskinlig bakgrund.
På detta sättet kommer jag kunna uppdatera oftare efter tycke, smak och tidpunkt =)

Min favvomäklare från Kungälv ringde mig imorse igen.. Okej låter som man är inne i svängarna en hel del och JA det är jag/vi ;) Han hade en vip-visning redo för oss men eftersom vi var i Örebro tackade vi nej.. Nu ringde han iaf upp å lockade med mig för visning igen fast då med andra folk. Råkade även komma med ett annat radhus samma dag.. upsiedaisy

Även en försäkringskille ringde från IF och ville komma på hembesök då han upptäckt att vi addat oss på en av blöjsidorna.. Jag vet inte riktigt! Eftersom vi har de flesta försäkringarna i Folksam så vill vi gärna ha barnförsäkringen där också.. ska pejla läget lite.

Annars så fick jag reda på att Lunarstorm har startat en nedräkning nu.. dem är påväg bort!! Aah vad jag älskade lunarstorm under mina aktiva år :D Det värsta är att jag har kvar mitt konto och min blogg där.. så jag måste ta ork till mig och printa ut detta.. Det är ju ett viktigt minne för mig



Hejdå Bjarne!

De flesta har ju någongång haft ett Lunarkonto.. och jag antar att många av dem idag har FB istället .. Det dära med forum är skoj egentligen. Själv har jag haft/har:

Skunk
Lunar
Spray (?)
Playahead
Tumult
Helgon
Familjeliv
Klubb6
tjofftjoff
Bodycontact
Facebook
(cint)
..och säkert något till som jag missat!

Nej nu ska jag fånga dagen! :) Brygga lite kaffe och påbörja städdagarna 3 med lite upplockning :D

1 kommentar:

  1. Lunarstorm dog och ls8 uppstod ;)
    ls8.se är nya lunar
    det står för lunarstorm version 8 ;D //moderatorn beckybby

    SvaraRadera

Vad tycker du?