måndag 7 juni 2010

Sista passet

Har skjutsat in Thomsen till terminalen och sedan varit till Ica Maxi.. kom hem med 3 tunga matkassar så nu är jag helt slut!! Resten av dagen blir det antagligen soffläge; Men vad gör det.. regnvädret är över oss! Så skönt!

Vi har haft några fina dagar i Örebro..vädret kunde inte varit bättre! Samtidigt som solen gör att jag svullnar upp och svettas lite extra så mår jag bra av vitaminerna och ljuset den skänker.. vem kan vara nere en solig dag liksom? Eg. föredrar jag 40+ och badstrand m. korallrev i turkosa vatten.. en megamelon och svalkande parasolldrinkar; DET är livet!

Det var meningen att vi skulle hämtat spjälsängen när vi kom hem från Öo igår, men tyvärr var inte snubben hemma.. nåja! Börjar kännas lite stressigt nu men äsch! Allt ordnar sig :) Vi får fixa det när T kommer hem nästa vecka. Ska börja packa BB-väskan lite smått också. Imorrn är det tvättid iaf så jag ska tvätta babykläderna eftersom jag köpt parfymfritt tvätt & sköljmedel först idag..

Ska införskaffa hallonbladsthe också sen är det bara för bebis att komma.. helst nästa vecka om det inte är för mkt begärt :D Har alltför ont i blygdbenen/et? ibland.. what a pain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?