måndag 14 juni 2010

Droger

Jag har så oooont!
Gick och la mig framåt 3-4 inatt igen. Jag vet inte om mitt innersta gör så att jag inte blir trött eftersom mitt psyke vet vad det har att vänta med min nattsömn ändå. 7.30 kunde jag inte sova mer.. eller förmodligen skulle jag bara vända mig för då vaknade jag. Ska det fortsätta såhär 2-5 veckor till så kommer det inte finnas någon som helst energi kvar i mig 8|

Jag ska säga att jag fram tills nu haft relativt okej vad gäller vattensamling i kroppen (tror jag) Men igår kände jag hur det började kännas konstigt när jag gick.. det liksom värkte i sulorna och jag kunde inte böjja tårna.. kan vattensamlingen blivit värre då jag inte drack mina liters med citronvatten igår? Hmm.. får väl börja pimpla det igen då.

Massa klag

1 kommentar:

  1. Vattensamlingen kan mycket väl bero på att du inte drack massa liter igår så drick drick drick idag :)

    Jag hade också problem att sova på slutet. Är ju inte direkt lätt med den stora magen och alla miljoner tankar som far runt.

    Börjar du bli nervös inför förlossningen nu eller känner du dig lugn? :)
    Tror du att det är en tjej eller kille? :D

    Kramar

    SvaraRadera

Vad tycker du?