onsdag 9 juni 2010

Hormoner all over

Satt på spårvagnen in idag till stan och helt från ingenstans står vi brevid ett studentflak med massa brats.. "Tuta och skrik det för vi är era framtida chefer" Haha jovisst! Hade jag inte varit så full av hormoner så hade jag säkert irriterat mig över deras jädra snobbskylt.. Men istället blev jag nostalgisk och började böla.. men fan va pinsamt då! Ser fler släp och börjar hulka, mitt i den överfyllda spårvagnen! Haha, coooome on!

Fick gått på stan iaf.. besökte H&M och fyndade lite amningstoppar, vidare till Bolagret och fann garderobsgarderoben jag letade efter :) Köpte även hallonbladsteet då det ska vara bra för livmodern.. Såg äckligare ut än värst..som en uppsprättad dammsugare ungefär..



Tänkte ta bild på magen idag också men jag hittar in min kamera! Aah! Jag har alla bilder från Andreas student där. Vi köpte en systemkamera medans vi var hemma men jag har inte lärt mig hantera den ännu.. får väl lägga mig och läsa instruktionsboken.

Sötsugen är jag också..ovanligt

2 kommentarer:

  1. Kul, vilken kamera blev det? :)

    Hur är det annars med dig?
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Haha jag blev helt nostalgisk och sentimental när jag gick runt här på stan i fredags bland alla studenter och var nära på att börja böla flera gånger :p

    SvaraRadera

Vad tycker du?