tisdag 8 juni 2010

Kvavt & Kvalmigt

Hade grymt ont i "magen" inatt.. vet inte om det är någon sorts förvärkar eller SD eftersom jag inte haft några problem med sådant tidigare i graviditeten.. liksom som menssmärtor som kommer och går.. hursomhelst så lyckades jag åtminstone somna ifrån dem för att vakna till någon dryg j*vel som ringer flera ggr kl 10! :D För mig är 10 visserligen inte supertidigt men jag behöver all sömn nu speciellt när jag har så ont och nätterna inte sovs helt igenom.. Visade sig att det var något Bonniersbolag i Lund som ringt. Ursäkta mig men jag hatar telefonförsäljare! Jag hatar inte dem personligen men jag hatar den typen av yrke! Många är också underbetalda och jag tycker rentutsagt synd om dem som sitter och slavar för provisionslön.

Ring min mamma istället; Hon köper allt och byter abonnemang flera gånger om året i div. olika saker.. el, tele, you name it!

Idag är det tvättdag.. har en maskin inne med lite babykläder och bäddset etc. Jag känner mig lite obekväm i tanken på att jag inte har någonstans att lägga allt sen.. Ingen garderob eller hylla/hyllplan what so ever.. blir liksom ganska rörigt. Får se om jag kan komma på någon nödlösning tills vi flyttar.. vem vet när det blir! Idag ringde mäklaren och berättade att säljaren inte bestämt sig utan bara "kollar marknaden" mest.. så typiskt! Vi har ju också blivit överbudade men jag vet inte om de som budat över har lust att flytta först i Dec..

Nej tvätten kallar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?