lördag 26 juni 2010

Svullna fötter

Idag är ingen rolig dag.. har varit nära att bryta ihop 3 gånger. Antar att jag inte bölat på länge men allt känns bara så fruktansvärt tungt :(

Gång 1. Spillde lite kaffe på golvet och bara tanken på att hämta papper, böja mig fram och torka upp fick mig att hulka lite.. att jag sedan torkade med fötterna och pappret fastnade på foten var droppen.
Gång 2. Att jag skulle ned till tvätten och fick borra in fötterna i crocsen
Gång 3. Att jag inte på något smidigt sätt fick in tvättmedelspåsen i städskåpet igen.. påsen gick lite sönder (plastpåse från Beoynd Retro) Jag blev arg och smällde igen dörren till skåpet, slänge påsen på dörren och bröt nästan ihop.

Det gör ont överallt och jag kan inte ens komma upp/ner på barstolarna vid köksbordet utan att det smärtar som in i tusan. Allt tar också 100 år att göra. Håller på att tvätta idag; Har kört 4 maskiner sedan kl 13 och nu är klockan snart 17.30. Mina crocs kommer jag inte ens halvvägs in i så jag får liksom hasa med dem på tåspetsarna. Att gå på fötterna känns som att ha en svävare under vardera fot.. har liksom vätska runtom/under så det känns jättekonstigt. Även vaderna är smällfeta/hårda.

En lånad bild.. men ser ut som mina båtar

Nu har jag blandat iordning 1,5 liter citronvatten som jag ska försöka häva här på eftermiddagen.. förhoppningsvis ger det ett resultat lagom tills imorgon.. gör det inte det så tänker jag unna mig några tårar. Brukar alltid kännas bättre efter att man bölat av sig lite. Haha, hormonstinn som jag är. Efter vattnet tror jag att det blir lite hallonbladste för att lugna mina stressade nerver.

1 kommentar:

  1. Har du testat stödstrumpor? De är jättejobbiga att ta på men när de väl är på så är de helt underbart sköna! Ett litet tips bara :)

    Hoppas du har det bra i värmen ändå!
    Massa kramar

    SvaraRadera

Vad tycker du?