torsdag 24 juni 2010

Hem ljuva hem

Åh igår hände ännu en stor grej i vårat liv. Vi har blivit "hus"ägare. Jag vill inte riktigt säga hus då det är ett radhus men det är inte en lägenhet iaf :)

Vi var och träffade mäklaren och de gamla ägarna igår kväll och skrev kontrakt. Officiellt flyttar vi in i mitten på Oktober..ev. tidigare om vi kommer fram till det. Nu har vi kontaktat vår mäklare för att se hur vi ska lösa försäljningen av våran egen lägenhet här framöver. Kommer bli mycket att stå i med ett litet nytillskott i familjen. Jag längtar tills den dagen jag kan slå mig ned i soffan i mitt nya boende (:

Efter kontraktsskrivningen tog vi bilen hem till Stensjön för att fira med svärföräldrarna över en bit mat (= Bilresan tog bara 15 min ungefär vilket gör att det känns ännu mer överkomligt att flytta.. inte alls långt till Gbg! Dock vid rusning och stockning tar det runt halvtimmen ^^


Mitt nya hem :)

1 kommentar:

  1. Stort grattis=) Ser hur mysigt ut som helst. hur känns det?
    Kram Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?