torsdag 27 januari 2011

Doni don

Känns som vi myser lite extra denna vecka.. jag vet inte varför men allt är bara så mysigt :) Igår var vi till Allum för att jag skulle toppa mig lite.. samma frisyr som förut men hon sparade lite väl mkt hår uppepå så får se om jag kan stajla till det sen eller om det ligger som någon brodertuckmössa uppepå.. Alice har varit sådär extramysigt söt också, pratat som en tok och varit rolig att se på eftersom hon numer gör knasiga upptåg och utvecklas i 340km/h

Idag var vi ute en snabbis.. benen höll på att trilla av i kylan och lillans näsa blev snabbt röd så vi var bara ute en 30-40 min. Helt lagom då jag höll på att däcka av dåsighet hemma.. måste få friskluft åtminstone 1 gång om dagen. Nu är det inte ens kallt så hur ska det bli när tempen glider ännu mer ner?

Inatt kl 3 kom en av tre bebisar som vi väntar på :) 2 arbetskollegor fick en liten flicka! Fick även ett samtal från annat håll så jag trodde det var på gång där med.. men det är det säkert snart ändå. Jag hoppas ju då att finlandsbebis kommer innan jag går ombord men det är väl att hoppas för mycket.. faaast hoppet är ju det sista som överger ;D

Ja imorrn är det då dags för en sak jag bävat inför i 1,5 månad.. egentligen längre =/ Jag ska väga mig på Feel Bad (good).. å mäta mig, och titta syn etc. Men det är just vågen. *gulp* Jag VET att jag kommer få bannor, men får jag friskintyg.. Alice blir ju med så då kanske man kan påbevisa sina graviditetskilon lite extra :p

Ikväll ska vi göra egen pizza fast jag ska försöka ta tag i lite städ å tvätt först,..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?