onsdag 12 januari 2011

Massa fixat :)

12 Januari 2011

Ja idag har vi faktiskt uträttat massa saker känns det som.. Började dagen med BVC för 6-månaderskontrollen och lillskiten är uppe i 8.8kg och 68cm.. tror jag?! Jag lägger inga exakta siffror på minnet men det står ju i boken så :) Ny tid och vaccination i mars..

Efter det (och att ha brännt hem för att hämta mitt p-kort som jag glömde) begav vi oss till mitt DHL-ombud för att hämta det förbaskade paketet som jag väntat på i 1,5 månad av den traderatjejen jag kanske nämt i bloggen tidigare.. helt okej, blev nöjd. Budade mest eftersom hela klädpaketet innehöll en Lundmyrpyjamas. Dock var det indränkt i sådär billig tvättmedelsdoft så det stank i hela bilen. Inte ens efter en tvätt luktar det mindre..uuuh

Vidare mot tysklandsterminalen för att hämta ut större kläder.. 8stl större än de första jag hade.. damn alltså! : Tjejen i disken tittade på Alice när jag beklagade mig och sa "men visst var det värt det" Ja självklart.. men nästa gång vet jag bättre. Så arg på mig själv för att jag skjuter på saker. Någon som känner igen "börjar mitt nya liv på måndag" Många måndagar utan nytt liv har passerat här hemma.

Lite halvareapriset på stan och sen träffa älskade Vicky.. inte för att hon är något man måste uträtta utan bara en belöning på alla uträttade saker *L*

Å förresten.. 3 tänder nu, det går undan :) Dock vet jag inte om det 3e är en tand utan bara missbedömning från våran sida.


Sköna6ex
X-Japan Say Anything [LYSSNA]
Daft Punk - End of line (från bioaktuella Tron) [LYSSNA]
Madonna - You'll See [LYSSNA]
King Africa - Bomba [LYSSNA]
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere over the rainbow [LYSSNA]
The White Stripes - Hotel Yorba [LYSSNA]


And you, you knew the hand of the devil
And you, kept us awake with wolves teeth
Sharing different heartbeats
In one night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?