måndag 10 januari 2011

Satans SATS

F'ck them!!
Jag är så irriterad; Fick ett påminnelsemail från dem om att det inte dragits någon månadsavgift förra månaden och liksom "what the hell"... kvinnan i desken sa att jag enbart skulle behöva betala 228kr för att avsluta mitt konto när vi var där runt Oktober!!! Men enligt tjejen på kundservice så ska jag betala 428,75kr fram tills mars!!!!!!!!!!!!! Jag har inte dem pengarna.. har inte gymmat på ett år och mer (som visserligen är mitt fel) Men ska jag betala 5 månader efter jag sagt upp mitt gymkort trots att tjejen i kassan lovade en engångsavgift..Jag har ju liksom slängt mitt kort också.

Det värsta är att jag inte kommer kunna utnyttja detta heller.. ta bilen in till stan och parkerar i centrum gör jag bara inte.. Bara där har vi en bil och bensinkostnad på säkert 100kr..

Tjejen i kassan lät sådär blond med stora läppar och allmänt elak..hon mobbade säkert folk förr. Jag sitter som ett dummerfån och förklarar att jag inte kommer utnyttja, att jag är fattig och att tjejen lovat mig detta.. "Du måste betala av din bindningstid förstååår du"... *tår*

Nej allting blev problematiskt iom att vi fryser våra kort varannan vecka.. inte visste jag att jag skulle flytta till en annan stad. Kunde dem inte låta oss vila korten tills det öppnar ett Sats här.

Trampad på av snyggon..

Okej nu har jag fått ut mig det sista, känns bara så ruttet när man STORhandlat för 1000kr, mat som kommer räcka ett bra tag medan jag ska betala för luft + påminnelseavgift för obetalad luft :p

Ska baka semlor sedan när jag sansat mig.. ska försöka minska storleken så de inte sväller upp så som förra året.

Någon som vet om man kan ha vispgrädde i soppa eller måste den vara kokbar/matlagningsgrädde??

1 kommentar:

  1. Självklart kan du ha i vispgrädde. gör det hela mycket godare :D

    Idioter de är på SATS. Låter verkligen helt stört att ni ska behöva betala så mycket.

    Kram

    SvaraRadera

Vad tycker du?