söndag 23 januari 2011

Inte okej..

. .att plocka upp efter andra! Alice har vält ut absolut hela leksakslådan och har full rulle med att gå igenom prylarna. Iof är det okej med tanke på att hon sysselsatt sig i någon timme nu utan min inblandning så jag har kunnat förbereda lunchen, plockat, sorterat tvätt och lite andra sådär tråkiga men välbehövliga sysslor.

Jag känner mig trött; Fuskade med sänggåendet igår så det slutade säkert med att jag somnade runt 2-3 och eftersom den lille somnat tidigt var det morgon 7.30. Funkar inte för tonårssovaren moi! Har dock planerat in att ta en liten nap när hon gör sin på eftermiddagen och jag har planerat att den ska vara lång :p

Men nu på med bysse å mysse så vi kan ta en lite promenix outdoor

Här är ett av mina Lindexfynd.. en mjuk jeansoverall för 100pix :) Danke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?