torsdag 20 januari 2011

hoodepine

Har haft huvudvärk sedan imorse och börjar bli trött på det.. väderomslag I guess :/ Varit med min granne halva dagen också så den har gått gräsligt fort.. imorrn ska vi leka igen, och dagen efter det.. höhö! Love her!

Igår damp det ned ett kuvert i lådan från klassfesten.com där de anordnat med klassfest för oss 9or från Lillån.. spännande! Har kollat upp och jag är ledig den veckan så jag funderar på om jag ska gå. Min tid på lillån var en känslomässig bergochdalbana men jag vill minnas att den var spännande om inte annat.. ett tag längtade jag tillbaka till tiden som var men nu ser jag mest tillbaka på den som en utvecklingsfas för mig.. =) Jag är glad att jag fick vara lite "sådan" innan jag kunde bli vad jag är idag.. Om 10 år säger man säkerligen densamma som idag. Men frågan kvarstår; Ska jag gå eller inte? Kommer någon annan ur klassen att komma eller skiter dem totalt i det?

Lillan har däckat för en eftermiddagstur.. har jag tur så är den över timman så jag själv kan blunda en kvart eller så.. har inte tagit någon dagslur dessa dagarna och det märks! *pensionärvarningslampa blinkar*


----------------------------> And later on

Har skickat ett FB-mail till de gamla klassisarna jag har på FB (kanske 5-6st) som inte har eller har dumpat mig eftersom jag HAR haft dem :p Så jag har gjort min beskärda del i klassfestpeppningen.. få se om jag får någon respons överhuvudtaget eftersom det visar sugenhetsnivån på det hela.. verkar ju vara E, M & J samt V från en annan klass.. aja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?