lördag 22 januari 2011

Pizza next door

Har fått jättegod pizza & massa cider hos grannarna..(L blev tillochmed lite rödkindad och en annan lite mör) även träffat karln i huset :) Så trevliga.. Åååh jag är såglad att jag har fått de bästa grannarna; Känns som den där storasystern jag aldrig fick som liten.. helt underbart! + att dagarna har gått så fort denna vecka.

Imorrn är min enda oplanerade dag.. ska inte göra något! Ska ta en promenix med lillan på förmiddagen och sedan lägga mig i degläge.. fast nu finns inte så många chanser till deglägen då hon rör sig och är på allt den lilla korven.

Btw ringde jag cheeefen förut och han skrattade mest åt mig.. jag frågade om han var full eftersom han fnissade så mkt.. men han tyckte mest jag var störd (?) Aja. Nu längtar jag nästan ombord bara för det *psyk*

Nej duschen och upplockning inför morgondagens lek & bus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?