fredag 21 januari 2011

okej

Dagens tanke; Visst vore det förfärligt att få köldskador inomhus..speciellt med tanke på att det bara är -5 ute.

Hursomhelst så är jag jättekall och jättefryssen. Nästippen är kall och så även fingrarna. Som ung eller ja yngre så var jag alltid varm eller rentav svettig men nu börjar det bli annorlunda. Så illa att jag måste använda raggsockor på vintern! Är det ett ålderstecken?

Promenad med grannen idag igen.. vi kom längre än igår så det var skönt. Kall luft piggar verkligen upp.

Skulle behöva ta och ringa chefen också för att stämma av de sista detaljerna.. väntar fortfarande på ett sms från Thomsen om nr:et eftersom det är han som håller koll. Förövrigt har nog denna vecka gått fortare än fortast.. Är det för att jag haft saker att göra hela tiden eller för att det är sista föräldraledigtveckan.. (?)
Imorrn ska jag in till grannen och träffa hennes man för första gången.. jag ska bli bjuden på hemmagjord pizza också =) Mmm

Alice stimuleringsbehov växer hela tiden.. Ibland ger hon sig ut på egna turer i gåstolen eller så letar hon på hyllorna efter skoj prylar.. Ett tangentbord eller fjärrkontrollen är extra roliga.

Å så tar hela Sverige fredagsmys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?