söndag 30 januari 2011

Påmönstring

Åh måste tacka för alla underbara kommentarer jag fick på förra inlägget.. och vilken energiboost dem gav mig [och en liten ögonvråtår som vanligt] =) Jag ser framemot att få komma ombord på Saga nu och få röra på fläsket lite. Ringde min kollega för att sistaminutenkrisa lite; Landgången har ju rasat ned så nu går vi på via bildäck.. alltid säkrast att ha en stabil människa att följa ;p

Har alltså packat och är ännu inte färdig.. ska även sy i knapparna med björntråd i kavajen eftersom de alltid behagar att flyga iväg i brösthöjd av någon anledning..

Juste ja.. mp3n måste ju med.. utan musik, ingen motion

Kommer sakna Alice något så grymt självfallet.. hoppas jag inte blir helt knäckt. Som tur är har hon världens bästa pappa så åt det hållet kan jag ju vara lugn.

Mina två hjärtan
Första "bubbla"-tiden


Hoppas alla får en underbar vecka.. att det inte faller någon mer snö och att jag slipper en alldeles för allvarlig sjögång..

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?