torsdag 22 april 2010

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Jag har hittat det perfekta stället nu! Jag får bara inte med mig älsklingen på noterna.. mest för att det ligger i Alingsås.. Jag tänker iaf tvinga honom på en kik..för det finns tomt, altandäck, tvättmaskin, torktumlare, hyran är reko och så utropspriset -pepparpeppar-, det finns badsjö nära, dagis & skola, det är fräscht och en stor inredd vind där Thomsen kan ha sitt lilla näste (tänker på allt med elektronik) Baby.. jag hoppas du läser detta och ser mitt behov av att verkligen kolla in stället åtminstone ;) Det finns ju kommunikationer sen, inte alls som lappsjukan i Töllsjö, jag lovar. Du är säkert avskräckt... Men det går ju både reg.tåg, pendeltåg och buss...1/2-timme till Gbg bara... come ooooon *megahundöga*

Ikväll har vi varit på bio... "I love you Philip Morris" med Ewan Mc Gregor & Jim Carrey..helt okej rulle...men jag kan inte tänka på annat nu ändå..
Ska hoppa in i duschen...här kommer lägenhetsbilderna.. Tar tacksamt emot tips inför visningen.. Vi slängde ju ihop den mesta stylingen själva i ett trötthetsrus så :)

2 kommentarer:

  1. Oj vilket fint hem ni har!!! Sånt vill jag också ha!!

    SvaraRadera
  2. Det ser superfräscht ut =) HOPPAS det går vägen ! ps... Allingsås e inte så fasligt långt bort?

    SvaraRadera

Vad tycker du?