onsdag 21 april 2010

Grattis hjärtat

Idag fyller älsklingen 27 hela år! :) Låter himla vuxet tycker jag! Känns som om det var igår man tog cykeln till lekplatsen med lortiga fötter och plåster på knäskålen.. Sen vidare till den lokala kiosken och köpte godis för en 5-krona.. Mycket fick man!

Ah tiden går fort!

Svärisarna har varit här på fika. Budapeststubbe & chokladflarn.. yum
Vi funderar på att käka på "Texas Longhorn" ikväll, men det visar sig.. kommer vi ens ut? Nu skiner solen men om 2 min är det väl snöblandat regn igen. Stabilt värre.

Igår var vi på en visning av ett radhus i Töllsjö utanför Bollebygd. Jag hade lätt låtit mina barn få växa upp där men lappsjukan infann sig. Bussen gick 3ggr om dagen till Alingsås el Bollebygd och därifrån byte mot Göteborg.. nja, kändes helt enkelt FÖR off.. Annars var området rena idyllen. Kiosk, dagis, skola 1-6, kyrka, frisör, badstrand! :) Men är inte mamma å pappa lyckliga så är inte barnen det heller. Kanske ångrar jag mig om 1 år, men måste ändå kännas 100% rätt i hjärtat. Vi letar vidare helt enkelt!

Ska slänga upp bilderna vi fått av fotografen här på bloggen förresten, dem har ju mycket bättre kameror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?