måndag 26 april 2010

Att säga farväl

Idag har jag sagt farväl åt två ting.. dels bostadsrätten i Alingsås. Mäklaren ringde imorse och hade fått en budhöjning på 50papp så vi höjde till vårat maxbud (dvs 50papp extra). Då vi kollat prisstatistiken i området så har den bostadsrätten som blivit såld för mest gått för 100.000 över vårat maxbud och då kan det varit en 5:a, alltså vågar vi inte chansa mer och drar oss ur... tråkigt tråkigt, men vi ger inte upp hoppet!

Sedan har jag sagt hejdå till T.. känns så sorgligt på något sätt att vara ifrån varandra och så långt! Jag är väl mer elr mindre orolig att vattnet ska gå och att jag får värkar när älsklingen inte är på hemmaplan.. men förhoppningsvis så kommer inte bebis förrän runt utsatt datum.

OK fick precis ett sms av brorsan: "Håller på med din dator. Tror nästan att den lämnat oss" Ah det var ju just typiskt.. älskade Silverbullit (min laptop) ska gå å dö när jag väl är ledig och kan börja använda honom.. yeye! Ge upp bara, gör det! Okej, farväl åt ännu ett ting.. 3 and counting.

Annars är det degigt här i Mölndal.. har bokat en tvättid iaf. Ska fota en hel del traderaauktioner och lägga upp under veckan för då har jag att göra så det räcker och blir över...fast mest till nästa arbetspass för T. Lite städ å pul blir det hemma såklart så jag håller stylingandan uppe..

Men viktigast av allt just idag är hur jag ska lägga upp kosten inför fastan som infinner sig vid 20.30 ikväll -suck- blir nog att jag tar en skål med hallon vid 20 för att verkligen få i mig min sista kcal ^^

Hejsanhoppsan

3 kommentarer:

  1. vad e det för fasta du ska köra? tråkigt att T e borta igen..Men det kan juh vara en tröst att ni iaf saknar och tänker på varandra :)

    SvaraRadera
  2. hmm.. den anonyma e jag,mirjis ,undrar just varför jag blev anomym :P

    SvaraRadera
  3. Lova att du ringer om du kännr dig orolig gumman! vi är där på minuter i så fall! Pusss

    Vickey

    SvaraRadera

Vad tycker du?