tisdag 27 april 2010

Sömn

Anna: Det dära med att sova... jisses ja :) Tar varenda minut jag kan med att sova! Tänkte vila mig lite då jag var så sjukt trött efter att ha gått upp tidigt imorse så jag la mig för att läsa lite mamma-tidningar vid 13-snåret. Vaknade upp nu vid 19.30. Usch jag blir så bitter av sånt.

Med andra ord har jag inte fotat något, jag har inte druckigt kaffet jag var sugen på heller.
Men kamerabatteriet är på laddning, dock tar jag nog bilderna imorrn.. det blir bättre bilder med min kamera i dagsljus. Visst det är ljust nu med men mycket ska fotas så.

Mysigaste radhuset på Hemnet också...en tomt i två etage och sen hade dem vinrankor som tak/vägg på uteplatsen.. sååå mysigt! Huset i sig var inte så värst annars.. men åååh vinrankor MED vindruvor...that's something

Nej nu blir det Tv-soffan istället :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?