onsdag 14 april 2010

Den som väntar på något gott...

Ja 4 månader sedan sist men har äntligen landat i Örebro igen :) Alltid härligt att komma hem och träffa familjen... Vädret kunde ju inte varit bättre heller? Älskar vårsolen...den värmer utan att man måste smälta bort... -aaah-

Älsklingen är på båten och jobbar, känns mycket mystiskt att vara hemma när han är där.. hmm, ja det är bara att vänja sig! Men jag gillar inte! att vara ensam hemma.

På tal om båten så är jag numer fastanställd... känns sådär lagom skumt. Efter 3-års heltid så knackar las-lagen in och gör sin rätt :)) Tack även J-O som hjälpte mig och låg på lite extra mkt så de sega tanterna/gubbarna gjorde vad dem lovade. Tyvärr får jag inte chansen att arbeta som en anställd ännu...mina 2 pass semester har precis börjat och sen är det HP & FP som gäller en tid framöver...

Idag har jag spenderat morgonen hos frisören, har klippt lugg. Jag ser nämvärt snäll ut om inte FÖR snäll =) dock fick hon inte bort mittbenan på mig ordentligt, så jag får väl gnugga lite extra i mitten av skallbenet. Ska färga håret mörkt igen också...för den dära dödliga utväxten på 7cm är inte het! ;D

Har svullnat upp en del också.. känns som jag samlar vatten.. illa =/ Kanske dags att försöka få av sig ringen för att ha den i en kedja eller något.. är väldigt rädd för att få havandeskapsförgiftning så kollar alla symptomen noga... har haft en del huvudvärk i sistone också,.. aja!

Igår var det fika med Emie.. :) hon ser fortfarande smal å fin ut...bara en liten kula. Undrar vart exakt bebisen befinner sig därinne?

Nä ska gå för att leta föda... väldigt svårt i en kyl som ekar mer än kyrkan :

1 kommentar:

  1. men ska alla ha bebisar nu helt plötsligt? :D

    jobbigt att du redan svullnar upp. du får dricka mycket vatten så kanske det hjälper lite lite iaf :)

    hoppas allt är bra med dig och bebisen!
    kramkram

    SvaraRadera

Vad tycker du?