söndag 25 april 2010

gratis är gott

Japp gratis är gott, om inte godast helt enkelt :)

Eftersom vi är guldmedlemmar på SF så fick vi erbjudande om att se Toystory 1 & 2 i 3D gratis under helgen (lör & sönd). Klart man inte tackade nej då liksom, så det har vi spenderat helgen till.. Efter bio'na har vi varit på stan i solskenet och mest hängt runt. Det är så skumt att inte ha något att göra (?)

Hursomhelst så kom vi (efter lite om & men) till Alingsås.. Dock var det lite kö på E20an som gjorde oss runt halvtimmen ditsinkade så vi kom när visningen borde varit slut.. vilket i sin tur ledde till en stressgenomgång av radhuset..Mäklaren är skum och jobbar helst inte som andra mäklare brukar (övertid, ev helg osv, allt för att vara kunden till lags) ^^ Hursomhelst så hade vi iaf maxbudet i fredags då mäklaren bestämde sig för att ta helg (runt 15-snåret) och jag antar att den fortsätter imorrn.. vi får se, förhoppningsvis vet jag innan Thomas ger sig på båten.

Ja båten ja.. Thomsen ska på och jag ska vara kvar... ensam, allena.. alone! Ih jag gillar det inte! Men har en del att pyssla med iaf och jag brukar vara bra på att göra ingenting i många timmar.. Ska försöka att bara koppla av. På måndag kväll måste jag börja en fasta då jag ska på glukosbelastning för att checka om jag råkat åka på ev. graviditetsdiabetes.. *suck* Får inte ens dricka vatten vilket jag tycker är lite snålt!! Min andedräkt kommer ju inte vara den bästa på tisdagsmorgonen :( Men men, alla sådana tester är ju för bebis (och mitt) bästa så det är lika bra att vara samarbetsvillig ^^
V.31 idag också!

Imorrn blir jag med till kontoret för att battla tanterna iaf!

1 kommentar:

  1. Oj, redan v.31, shit vad fort det går :D Hur känns det?

    Hoppas allt är bra med dig! Puss och kram/Mariana

    SvaraRadera

Vad tycker du?