torsdag 29 april 2010

Hallonsjuka

Jag vet inte om det är någon som missat att man kan få kräksjuka om man äter hallonen i 500g-förpackningar från Euroshopper.. Hursomhelst så var de bortplockade från Ica ett bra tag men nu förra veckan hade dem kommit tillbaka.. Aja, jag köpte på mig 5 påsar då hallon är det som får mina sötcravings på rätt köl :) Trots varningar från Rolle.. aja det drabbar inte mig!

Inatt gick jag och la mig med världens smärtor i buken.. fast jag vet inte, kan likagärna varit något med livmodern.. Imorse när jag vaknade började jag morgonen med att kaskadspy ner hela badrummet och sen kom den andra skiten som hör till magsjuka.. tusan! Nu har jag fått en lättare feber och känner mig helt groggy också. La mig i sängen igen och kom inte upp förrens 16!! GAAH.. har fått i mig 3 skedar flingor och magen strejkar på en gång.. mår icke bra!

Ska det bli ännu en dag av icke gjorda måsten?
Igår blev det visserligen tvättat och handlat i störtregn. Men jag stökade till desto mer här hemma. Jag har en förmåga att inte plocka undan efter mig på en gång utan gör allt på samma gång senare, vilket kan resultera i diskberg och smutshögar ;D

Tror bebis har placerat sig på högersidan och ligger och trycker på där.. för det känns som jag har ett enormt blåmärke.. iih

Ne nu mår jag illa igen.. sängläge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?