fredag 30 april 2010

efter regn kommer solsken

Yupp idag mår jag mkt mkt bättre, så skönt!

Men jag fattar inte vart detta tryck över bröstet kommer ifrån.. inatt varade det verkligen flera timmar och det var verkligen outhärdligt.. :(

Drömde att Emie hade tagit över svärföräldrarnas hus och hade suparparty medans jag och T låg ute i snön under 2 par duntäcken och mös, det var romantiskt. Däremot blev jag inte glad på Emie som släpat in alla medans vi var borta ^^ Att vakna och vara arg är inte min favvo!

Jag skulle behöva gå ut och gå eller något.. Har ett paket jag kan hämta men avståndet dit känns jättelångt! Vet inte om varken jag eller mina fogar klarar av både fram och tillbaka.. kanske kan jag pausa på en parkbänk som en gammal tant ^^ hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?