fredag 30 april 2010

snapphane

Ja efter ett par timmar tog jag tag i mig själv och gick ut.
Riktigt härligt.
Med musiken i öronen fick jag upp ett bra tempo, iallafall 10 minuter.
Sen blev jag mitt vanliga överviktiga, höggravida blobbkropp ^^
Hursomhelst det var jätteskönt att få komma ut och andas igen.

Hämtade paketet jag vunnit på tradera med lite babygrejjer och köpte toapapper och mjölk (intresseklubben antecknar)
Pratade med mamma på hemvägen och försökte locka hit henne; Hon orkade inte komma idag. Okej. Sen pratade vi om ingraveringen av Andreas studentarmband. Det får bli ett latinskt citat "Aut Viam Inveniam Aut Faciam" som betyder "Jag ska finna vägen eller skapa den".
Fint tycker jag!
Nu görs det ris härhemma medan jag grillar kycklingfilé i snapphanegrillen ;)
Trevlig valborg alla!

En snapphanegrill, Min är dock rosa såklart ;)

1 kommentar:

  1. snapphanegrill,har jag aldrig hört talas om innan ! Smart eller? ha en fin valborg =)

    SvaraRadera

Vad tycker du?