lördag 1 maj 2010

Uppe och nattsuddar

Har precis hällt upp kaffe i min favoritkopp som är en megamugg för te egentligen. Eftersom jag dricker mitt kaffe med mjölk 50/50 så passar den ypperligt :)

Inatt var jag uppe till en 4.. satt framför datorn till runt en 3 och var alldeles för pigg. Jag kunde verkligen inte dra mig ifrån den. La mig sedan och läste lite gravidblaskor, känns som om jag läst det mesta nu och allt går på repeat. Kom sen upp imorse runt en 12.45 men det är helt okej för mig.

Idag står inget speciellt på schemat.. norpade den enda tvättiden som finns på söndagar & helgdagar vilket är 12-16 för att få bort det sista innan Thomsen kommer hem. Tror jag handlar först imorrn faktiskt eftersom jag har så jag klarar mig gott och väl.

Extra plusset denna tråkiga helg är att mina älskade körsbärsblommor är på gång nu. Vi har hela gården full av mitt favoritträd och dem blommar ju sorgligt nog bara kanske 2 veckor och sedan släpper alla sina blommor. Det är så vackert och ser ut som rosa snö. Som hämtat från en saga.

Körsbärsträd mot blå himmel Gbg 06.05.09



Har jag konstant lock nuförtiden eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?