lördag 18 december 2010

bildbomben

L
O
N
D
O
N
Alice se världens ljus för första gången 7/7-10
Mer overkligt än så blir det nog inte



Ögonfluss sometime..
Var tvungen att ta bildbevis ifall folk skulle tro att vi båda skolkade från jobbet samtidigt =)






Varberg feb-09
Vädret och humöret på topp.

Lite Gekås på eftermiddagen var ju givet.. härligt att kolla in Emmys hoods. Varberg hamnar på Topp 10 att bo på som pensionär!









Julafton
Vi muckar från båten..
Mor och bror kommer över och vi bildar ett band
"fulbild"






En bild på en bild
Dagen då jag inte ville sammarbeta tydligen ;)
Med på bilden är från vänster:
Moster, Morfar, Mamma, mormor & jag därnere såkalrt :)











Tvättunnel
Morsan å jag tvättar bilen i tunneln för första gången och jag får utbrott på en kille som får utbrott på oss..´%#&"!Q/(!









Slimjeans
Alla har väl ett par "kommaijeans" och jag har det också, fast detta är min "kommaiklänning"












Boyband
Kan vara hämtat från omslaget på BSB senaste skiva men icke.. det är en dag på Liseberg och det bara råkade bli sådär pojkbandsaktigt.. härligt!











Renovering?
Ja vad Alex och jag gjorde den dagen vet vi inte riktigt men vi gick till historien som de mest okunniga i branschen att faktiskt fixa en trasig vägg som såg bra ut efteråt..
Byggfällan nästa?










Ringarna
Japp såhär ser originalen ut i sin låda.. dock är jag inne på ring nr3 efter att ha haft både en för stor och en för liten.. så kan det går när man lyssnar på folk med små fingrar
ps! tack akuten för lånet av cirkelsågen ds!







Turistbilden
Världens mest misslyckade turistbild.. Så går det när man har en antiposebror och vinden biter tag lite här å var.
Smile!








Thomsen fotar runt i Pennybridge på (vad jag tror) är hans första besök.















Första besöket i Danmark och jag ser helt rädd ut.. Thomsen ser däremot ut att vara inzoomad på något vänster.. wierd















Tänk att mina skor var vita en gång i tiden.. nu ser dem mest ut..som en sula! Fast dem är så sköna så jag har väldigt svårt att släppa taget.
Måste hitta någon ersättning


Ja ett litet smakprov på blandade bilder som döljer sig i gömmorna.. :) kanske ska börja ha lite bildtema varje gång istället så det blir mer ordning på det.
Igår hade vi bakkväll kan man väl säga. Älskade Daniel & Vic kom hit och vi fick till en hel del grejjor. Daniel stod för matlagningen också så vi fick energi till baket.. gott var det! Älskar verkligen knäck! Men det jag älskar ännu mer är erat sällskap.. tack och åter tack mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?